٨:٠٥:٠٠ م

خمسة بريك

بصراحة كده انا جيت المرة دى بجد علشان أعتذر لناس بعزهم فى التدوين وهم :-
دعاء و كفراوي وسلوى ( ياه دول كتير قوى يعنى أسف با الكوم ) . انا بقى بعتذر علشان بجد مقدرتش أعمل التاج بتاع عرف نفسك فى عشر نقاط ..حاجة كده يعنى مش علشان انا معرفش اعرف نفسي يعنى، انما انا شايفه ان الأجمل انك تكون معروف فى عيون الأخرين
ولأن كل حد بيدخل أى مدونة و بتعجبه بيبقى عنده فضول شديد انوا يعرف أكتر عن صاحب المدونة
قوم أيه .. يروح بعتلوا تاج ، قال أيه ناصح بقى
مش معنى كده انى ضد فكرة التاج ..لأ أنا بحب الموضوع دة
بس فكرة عرف نفسك دى أنا لقتها فى حالة التدوين ممكن نغيرها شويه
يعنى
بدل ما انا اللى أعرف نفسي قولت تعرفونى انتوا على صاحب المدونة فى عشر نقاط
( تدبيسة يعنى )
************************
<<علشان كده انا قلت أعرض عليكم العرض دة >>
كل واحد بيدخل المدونة عندى من زمان ( طبعاً انا عرفاهم ) دول بقى يتفضلوا و بعد أذنهم طبعاً بسرد عشر نقاط عن فكر المدونة أوصاحب المدونة و دا بقى على أعتبار ان كل اللى فيها لحد دلوقتى أنا اللى كتباه و لله الحمد
اما بقى لو كنت زائر للمدونة ومن وقت قصير فأنا عاملة ديسكاونت على النقاط،فبقول يكتب 5 بس
( يا بلاش ) أما بقى لو كان لأول مرة فكفاية يعبرلنا عن رأيه فى موضوع التاج دة
(والله مفيش بعد كده )
و يبقى لكم منى جزيل الشكر و العرفان
******************************
( تنويه ) أى تاج تانى ح يتمرر ليا أنا بجد حبقى سعيدة بيه و حعمله بس يريت يكون على شكل أسئلة أو رأى و دا اللى حعمله ان شاء الله فى تاج سلوى الجديد . و ترقبوا مذيد من الإصدارات
خلص البريك

32 هنا .. مش فى مكان تاني:

امل يقول...

السلام عليكم
ايه الورطة الكبيرة دي يا تمراية
طب انا اتحسب من مين من ابو عشرة ولا ابو خمسة انا هعتبر نفسي من ابو عشرة لحد ما تردي علي (بسم الله توكلنا على الله)
مرحة - رقيقة - دمك خفيف - متدينة - متفوقة - طموحة - وبحبك جدا(بس دي لواحدها بالتلاتة الباقيين )وكفاية كده عشان الباقي سر ...

امل يقول...

معلش اصلي اتكلمت عن صاحبة المدونة ونسيت اتكلم عن المدونة نفسها
مدونة جميلة جدا وفكرها راقي
ومواضيعها مفيدة
ربنا يوفقك ويسعدك

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

مدونة جميلة ودمها خفيف ومواضيع شيقة


وتحياتى لكى

غير معرف يقول...

بصى يا ستى انالا مع الخمسه ولا العشرة انا هقولك كلمتين بجد حساهم

انا مفيش مرة ادخل عندك الا لما تبسطينى
بجد باسعد جدا وقلتهالك قبل كده
دايما كاتبه حاجه حلوة تلمسنى
وده يلخص كل الحاجات الحلوة الى عندك

سلامى يا قمر
:))

just me يقول...

على فكره فكره حلوه بجد

لان الانسان مش بيعرف يتكلم عن نفسه اوى

يا اما بيقلل من نفسه
يا اما بيبالغ فو وصفها

ولما الغير هو اللى يوصف المدونه او صاحبها اكيد هيبقى احسن

ربنا يوفقك يارب

mostafa rayan يقول...

حلوة فكرة التاج دي وحلوة انك تخلي اصحابك يتكلموا عنك
تحياتي لكي

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

اعتقد انا برائة لانها اول زيارة...[س المدونة جميلة...ودمك خفيف ...

سلوى يقول...

إيه ده بقى

هو مين اللي بيجاوب التاج بالضبط

هو إنت يجيلك تاج
تقومي تعملي إنت تاج

ههههههههههههه
والله عال

بصي يا تمورتي

بصيت ؟؟

طيب
أنا مش هكتب واحد ... إتنين .. تلاته
بس هكتب اللي بحسه
ماشي

مدونتك مريحه
يعني في مدونه تدخليها ترتاحي وتحبيها من أول مرة

وفي مدونه تقفليها أول ما تفتحيها

المهم مدونتك مريحه وتتحب
ومواضيعها مفيده وفيها فكرة

إنت بقى

أنا معرفكيش شخصيا
بس بحبك

تمر حنه .. أنا أحبك في الله

ربنا يحفظك ويوفقك

kafrawy يقول...

تحفة رائعة يا سوسة

momken يقول...

هههههههههههه
انا شخصيا بقولها علنا انا مش بحب التاجات
ولا بحب اجاوب عليها

عشر حجات ايه بس
دانا معرفش عن نفسى عشر حجات

وبعدين الامتحان طويل واطول من زمن اللجنه
كمان من خارج المنهج

البوستا جميل تحياتى

momken يقول...

وبعدين هو كل شويه بيرك بريك بريك


تعبنا عاوزين نص ساعه راحه من البريكات دى

تحياتى

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

أمل

الله يجازيكى عنى خير ..
و كمان عايزة اقولك انك على طول حرجانى بذوقك كده .
وربنا يوفقك يارب

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام

ألف شكر .. وشاكرة لترحيبك بيا و تشريفك هنا .

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

shayma

بقى انتى لا مع الخمسه ولا العشرة !!!
طب مينفعش حتى 2.5 ههههههه

انتى اللى أسعدتينى بزيارتك ومن الناس اللى بجد بنتظر تعليقاتهم عندى
تحياتى يا قمر

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

لست أدرى

هو انا بجد حاولت أكتر من مرة أكتب التاج لكن مقدرتش .

فقلت تدبيسة بتدبيسة ... أدبسكم انتو

سعيدة لتشريف و أرجوا التواصل

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

mostafarayan

الف شكر لتشريفك حضرتك و ياريت تبقى فى بوست افضل من كده

تحياتى

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:.

أنت براءة اه دلقوتى بس محدش عارف بعد كده ح يبقى الوضع ايه

الف شكر على التشريف و ياريت من تكرار

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

Salwa

و الله اللى تشوفيه يا لولو بس والله ادينى طلعتك بيكى

وسعيدة قوى بمعرفتك
ودايما ببقى مستنيه تعلقاتك وبسأل عليكى كمان
انت غالى يا قمر

و أحبك الذى احببتينى فيه

قولى اللهم امين

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

kafrawy

ههههههه بقى تحفة ...
زى الموناليزا كده

بس حقولك
منوووووووووووووووووووووووور

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

momken

بوست ايه بقى اللى جميل

و بعدين بريك ايه .. انت شكلك طمعان فى واجب البريك ..
يعنى البوست الجاي ممكن ننزل عصاير وكده يعنى

تحياتى

Unknown يقول...

انا اول مره ازور مدونتك انتى موهبه كويسه و المدونه حلوه شكلا و موضوعا و ربنا يوفقك.


اتمنى تزورينى رأيك يهمنى......تحياتى

rovy يقول...

السلام عليكم
فكره جديده وهايله برافو عليكى
اولا مدونتك جميله و راقيه و مواضيعها مهمه .. فلكى تحياتى عليها
اما عن احساسى بيكى فأنا احسك انسانه .. رقيقه .. خفيفه الدم .. طموحه .. محبوبه .. بجد من المدونات اللى بحب ادخلها .. ربنا يوفقك .
دمت بخير
تحياتى
rovy

رفقة عمر يقول...

بصراحه بصراحه تقريبا دى تانى مرة ادخل هنا
بس اكيد بشاهده اللى علققوا قبلى اكيد زى ما هما بيقولوا انا موافقه على كلامهم
بس بجد التاج فيه تودد وحب باحس اللى بييبعتلى تاج ان ليل مكانه عنده
باحسه هديه تهادوا تحبوا
وافقى بقى التاجات
علشان نقرب منك اكتر

موناليزا يقول...

بما انى اول مرة ازورك فرايى فى التاج
انها فكرة مش بطالة وبتدل على اهتمام المدونين ببعضهم وده فى حد ذاته يستحق التقدير

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

karim

اكيد انا الأسعد بتشريف حضرتك وياريت من تكرار
و تواصل
تحياتى

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

rovy

بجد انا مش عارفة اقولك ايه على الكلام الجميل دة .
بس بجد انتى خجلتنى قوى و يارب افضل كده عند حسن ظنك بي
وتحياتى ليكى

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

رفقة عمر

انا بجد سعيدة بزيارتك دى و اتمنى انى افضل كده على البال.
و ان شاء الله البوست الجاى حيكون تاج .
بس يارب متنسنيش انا ومتجيش تشوفيه.
سلام

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

monaliza

مظبوط و يارب المرة الجايه يبقى ليكى تعليق على موضوع أفضل من كده بكتير
سلام

ghoneem يقول...

اهلاً بيكي

انا جيت أسلم بس وأطمن علي صاحبة المدونة الرايقو التي تحمل كلمات ومواضيع متميزة

الفكرة متميزة وأكيد اللي عارفينك هيتكلمو عنك أكتر مني
انا بس قريت مواضيع ليكي قبل كدة عجبني فيها أسلوبك وكلامك

كمان أنا عارف انك شخصية متعاونة وخدومة وتعليقاتك عندي تقول أنك مهذبة وصاحبة مبدأ .....

أشكر ليكي حضورك وأتمني دوام الزيارة والتواصل
وأتمني ليكي كل الخير والتوفيق في حياتك ان شاء الله

تحياتي

بالتوفيق...........

سندباد يقول...

لكي تحياتي الخالصة
حلوة اوي النشيد الوجود في المدونة المدونة كلها ليها ستايل جميل
تحياتي

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

ghoneem

الله يكرمك و يجزيك خيراً

بس تعرف
مدونتك فيها نفس الشئ
وربنا يوفقك
سلام

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

sendbad

تحياتى لحضرتك ولتشريفك المتميز
وارجو الأهتمام
سلام