١٢:٣٥:٠٠ م

اعتذار

اعتذار
لكل من ترك لي تعليقا .....
لكل من سأل عن غيابي....
لكل من قال أين ... ومتى .... ولماذا ؟
أعتذر
فلا يوجد لدي مهو أغلى من الأعتذار لأقدمه ..
عذرا أحبائي فى الله
قد يأتى يوما وتجدونى فى هذا المكان ويصبح هذا الأعتذار فى خبر كان
وقد لا يأتى اليوم فأكن انا المٌلام
لهذا اقبلوا اعتذارى و سألوا لى تعجيل اليوم
فى كل الأحوال يبقى المكان لكم وكلنا زوار

8 هنا .. مش فى مكان تاني:

momken يقول...

ربنا يرجعك لمكانك بالسلامه

وتنوريه وتسعدينا

ربنا يجعل المانع خير ان شاء الله



تحياتى

Unknown يقول...

منتظراكي
:)

دعاء العطار يقول...

نووووووووووووورتى البلوج ياتمرايه

ايوه كده وحشتينا اووووووووى ووحشتنا كتاباتك

فى انتظار الجديييييييييييييد

دعاء العطار يقول...

حمدالله ع السلامه ياتمرايه نورتى البلوج من تانى

ماتعمليهاش تانى بقى عشان بتوحشيناااااا

منتظرين الجدييييييييييييد

kafrawy يقول...

ههههههههههههههههههههه

فين بقى الثبات على المبادىء ......!

حمد الله على السلامه يا تمرايه

loooooooooooooooool

ghoneem يقول...

السلام عليكم

أخبارك ايه ؟؟؟؟
انا جيت أسلم عليكي لقيتك انت كمان مقاطعة

ندعو من الله اني سلامي يوصلك وترجعي تنوري مدونتك مرة تانية وتمليها تمر وحنة

تحياتي

بالتوفيق..................

romansy يقول...

بهديكم بوكيه من الورورد على أنغام أحلى عود ودايما العيد عليكم يعود كل سنة وانتم دايما بخير

عيد سعيد على كل الناس الطيبين

ghoneem يقول...

بعد التحية

أنا جيت أسلم تاني ويااااارب تكوني بخير وفي أحسن حال

تحياتي

بالتوفيق.............